A Lexiasport CIATE també ens hem disfressat!

Cada dia de la setmana hem anat portant un complement que ens manava la reialesa carnestoltes: dilluns una sabata de cada color; dimarts un complement al cap; dimecres ulleres divertides, corbata o mocador divertit; i finalment dijous la Rua de Carnestoltes amb la disfressa!

Tots els alumnes i professors de CIATE ens hem disfressat, juntament amb els treballadors del CEEB, de gimnastes dels anys 80. Ha estat una rua molt original on els protagonistes han estat els alumnes de CIATE que han creat i dirigit una sessió de Zumba per a totes i tots els treballadors del Consell. Hem passat un matí molt divertit!

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya