Taller de sexualitat i Pantalles

Els grups de PQPI hem realitzat dues sessions sobre sexualitat al CJAS (Centre Jove d’Anticoncepció i Sexualitat), on hem pogut resoldre alguns dubtes i hem pogut treballar temes d’afectivitat. Ens ha anat molt bé que les nostres mestres no hi hagin pogut entrar i tenir un espai per nosaltres. Paral•lelament, al mateix centre, hem fet una sessió de pantalles on ens han ensenyat la bona i mala utilització de les xarxes socials, el mòbil... Una vegada més ens ha quedat clar que tot en la seva mesura es bo, però hem d’anar en compte, ja que en moltes ocasions no utilitzem bé les noves tecnologies. Després d’aquesta ultima sessió de pantalles, ens hem adonat que no hi res millor que el contacte directe amb els amics i família, en comptes de parlar pel mòbil o Internet.

cjas