Canço L9

La classe L9 durant l'estona de música hem creat la nostra pròpia cançó amb una aplicació. I hem decidit muntar un súper videoclip.

Ens hem sentit com uns artistes famosos.

Superordinador

El superordinador d'IBM que accelera la recerca del Covid-19

Les classes de la L3 i L4 visitem Barcelona Supercomputing.

Aquí hem pogut veure la supercomputadora "Marenostrum5" i a través d'activitats vivencials ens han explicat 3 de les seves grans funcions: programar, fer simulacres i analitzar les dades recollides.
Ha estat molt interessant!

Recull d'Activitats de la Tasketa, Mes de Juny

"Pans creatiu: Elaborem la nostra pizza"

A l'aula treballem l'alimentació saludable i hem aprofitat per anar a l'obrador del Daniel que ens ha ensenyat a preparar una pizza Margarita. Cadascú de nosaltres ha fet la seva pròpia pizza seguint les indicacions  i instruccions del mestre forner.

Espectacle " Vols Viatjar amb mi"
El grup de la Tasketa, hem anat a veure l'espectacle "Vols viatjar amb mi". A l'aula prèviament hem treballat la música clàssica i els musicals de pel·lícules. Ens ha agradat moltíssim, hem ballat i cantat tots junts cançons que ja eren conegudes per nosaltres.

Espectacle Teranga
El grup de la Tasketa hem anat al CaixaForum per veure l'espectacle Teranga, de música africana. A l'aula hem continuat treballant amb el cos la percussió i el ritme. H estat molt divertit!!!

"Ens convidem i esmorzem creps"

El grup de la Tasketa, ens hem convidat a creps per esmorzar. Nosaltres som els responsables de fer tots els preparatius previs, la reserva del local, l'autonomia per arribar al nostre destí,..  i un cop allà també ens encarreguem de pagar, demanar, socialitzar entre nosaltres...
  "Taller: Artefactes i 1000 tentacles"
El grup de la Tasketa hem realitzat el taller "d'artefactes 1000 tentacles". Hem fet de constructors experimentant amb teles, colors, formes i amb sortidors d'aire hem treballat el moviment.

Scaperoom L3

escape room Barcelona El metro

Els alumnes de la classe L3 hem preparat i organtizat un scaperoom relacionat amb el centre d'interès: El metro.

Els diferents grups de la secundària han realitzat diferents proves per tal de descobrir i poder respondre una sèrie de preguntes i així aconseguir diferents peces de puzzle.
Un cop superades totes les proves i obtingudes les peces podem dir SCAPEROOM SUPERAT!

Ultima Sessió de Projecte Vozes

Moltes gràcies als professionals Ismael i Paula per acompanyar-nos en l’aprenentatge musical i fer-nos gaudir de l’expressió corporal.