Banquet egipci

A la Classe del Guggenheim hem acomiadat el trimestre, i l’any, amb un magnífic banquet egipci del més autèntic.

Fa dies que estudiem com era la vida a l’Antic Egipte i en sabem moltes coses. Per això, hem fet un llistat de tot el que menjaven en les celebracions especials i ens hem organitzat per reproduir-ho. Ho hem servit tot en safates daurades i hem decorat les tovalles amb motius egipcis típics. Fetge d’ànec, pa, galetes de blat, mel, pollastre, peix, espàrrecs, dàtils, figues, suc de raïm…mmmmm! Quin menjar més suculent!

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya