CANTÀNIA 2018: PARTÍCULES

La Cantània d’aquest any ja està en marxa! La nova cantata es titula Partícules i ha estat escrita i composada per Sergi Belbel i Lluís Vidal.

El mateix autor la descriu així: “Aquest any amb la Cantata Partícules assistim a l’origen i evolució de l’Univers. Ara fa uns tretze mil vuit cents milions d'anys hi va haver una gran explosió: un magma ben espès que de cop s’espandeix. És l’origen del món; tot és calent i roent. Una mena de sopa caòtica i incandescent…”

Els grups de secundària ja hi estem treballant amb entusiasme. Sabem de cada any que la Cantània ens permet cantar, interpretar, escoltar, ballar, vibrar, sentir, pensar... i que el concert a l’auditori n’és la culminació perquè ho compartim amb vosaltres, el públic.

cantania