Celebrem el Carnestoltes!

Aquesta setmana hem celebrat el Carnestoltes a l'escola. La temàtica que ens ha proposat per a disfressar-nos ha estat la de les plantes medicinals,

les fruites i les verdures. Hem cantat, hem ballat i hem fet la rua tradicional pel barri.  Quin goig de festa!

Per la tarda hem fet manualitats amb els alumnes de Primària i amb els de Secundària hem visualitzat el documental " oceans de plàstic"

i hem acabat la festa amb una xocolatada per recuperar energies.

Que comenci la festa que el Carnestoltes fa la resta!

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya