Toca - Toca

A l’àrea de Plàstica, la nostra classe (Garbí) hem creat un joc molt divertit. La Núria ens ha ensenyat a treballar amb diferents tipus de paper i materials, i ens hem adonat que hi han moltes textures al nostre voltant. I per poder conèixer aquestes textures hem ideat al nostre Toca- Toca.

fent les textures toca-tocaPrimer de tot, amb punxons hem creat sis finestres amb una cartolina gran. Per fer les textures, hem retallat trossets de paper d’alumini arrugat, cartolina amb relleu, paper pinotxo, fregall i teles suaus, i ho hem enganxat a cada finestreta. I per últim hem decorat el nostre joc amb gomets.

toca-toca obert

Em passat molt bona estona jugant amb les textures. Ja tenim ganes d’ensenyar el joc a casa i fer el Toca-Toca amb els nostres pares i amics!!!

joc toca-toca joc acabat toca-toca tancat  Classe Garbí (Núria Plana)