• Slider 1

Relaxació

El ritme de vida estressant que portem a diari també el pateixen els nois i les noies, influint en gran mesura en la seva manera de fer i de sentir.

Aquest estil de vida els comporta una sèrie d’amenaces:

• Dèficit d’atenció.
  • Dèficit d’autoconeixement.
  • Hiperestimulació audiovisual.
  • Bombardeig informatiu i multiplicació d’estímuls.
  • Falta de confiança en si mateixos.

Tots aquests factors, afegits a les característiques pròpies de cada noi/a, fa imprescindible proporcionar-los recursos i estratègies que els ajudi a créixer de manera més harmònica, tant a nivell personal com escolar.

Amb aquest objectiu, des de fa quasi una dècada, es van introduir les sessions de tècniques de relaxació i massatge.

Des de llavors, cada curs s’han anat beneficiant diversos grups d’alumnes de l’escola i actualment són tots els grups de primària els que gaudeixen d’aquest espai setmanalment.

Les sessions s’organitzen en funció de les característiques del grup i de l’edat dels alumnes i per tant la forma de treballar és diferent; ara bé els elements comuns són la música, els exercicis de respiració i el massatge.

La relaxació és una eina d’equilibri que té beneficis físics i beneficis psíquics.