• Slider 1

TEATRE D’AGENDA 21

El trimestre passat el grup del Bàsquet vam fer una activitat que ens servia per treballar dues assignatures: Teatre i Agenda 21. Vam fer una petita representació teatral on una colla d’adolescents s’ajudava per tal de fomentar la conscienciació sobre el Reciclatge. Es mostrava que el paper d’alumini és molt contaminant i que per reduir la seva utilització cal fer servir els “BOC’N ROLLS”. Ens va semblar que als nostres companys de la resta de classe els hi quedava molt clara la lliçó que els volíem donar perquè quan vam acabar els hi vam fer una sèrie de preguntes i ens les van contestar totes.