• Slider 1

Obra Anuncis Nadalencs

La classe del Bàsquet formada pels alumnes: Thaïs, Roger, Jesús, Andrés, Pere i Mireia vam inventar i representar set anuncis televisius inventats per nosaltres.

La representació la vam fer el passat dijous 19 de Desembre. Com cada any tots els alumnes de l’escola van baixar al menjador on havíem muntat el nostre decorat. La vam fer amb la vergonya inevitable però amb moltes ganes. El resultat va ser tot un èxit ja què tothom va riure molt i ens van felicitar amb afecte. Nosaltres ens vam sentir satisfet de la feina que vam fer i vam comprovar que l’esforç té una recompensa.

Us fem un redactat del eslògans que havíem de dir a cada anunci.

Anunci 1: LOTERIA DE NADAL “La loteria sempre porta alegria i mai per la gent esaboria.”

Anunci 2: COTXE LEXUS “ Amb el Lexus arribes a tot arreu més ràpid que amb trineu.”

Anunci 3: CAVA RAIAMA “Per no perdre el cava Raiama abans em trenco una cama”

Anunci 4: RAÏM PELAT  “Amb el raïm pelat, èxit assegurat”

Anunci 5: TORRÓ LA FAMÍLIA “El torró La família fa córrer la iaia Emília”

Anunci 6: CD DE LUCÍA GIL “ Quan la Lucía Gil canta, la tristesa espanta”

Anunci 7: ROBA D’ESPORT DE LEXIALÓ “ Si ens vestim amb Lexialó ens convertim en uns campions ben fufons.

Imagen 081 Imagen 029 Imagen 050

Per veure més fotos ves a la galeria fotogràfica