Estructura organitzativa de l'escola

• Coordinació
  • Secretaria de direcció

El Claustre

Està format per tots aquells professionals que intervenen directament amb l’alumnat:

El Consell Escolar

• El Consell Escolar està format per mares, pares, professorat, auxiliars educatius, representant de l’Ajuntament.
  • El Consell Escolar està regulat per les funcions pròpies de la seva estructura, farà totes les reunions preceptives a més de totes les necessàries pel bon funcionament del Centre.

Personal no docent

• Personal de cuina i neteja.
  • Secretaria.
  • Monitors de pati.

L'equip professional de l'escola participa periòdicament en activitats de formació permanent.