COMENÇA UN NOU CURS ESCOLAR, COMENÇA EL NOSTRE HORT!

Durant aquests mesos de setembre i octubre els alumnes de la classe del Beisbol ens hem encarregat de posar a punt el recinte de l’hort i l’hort: hem tret  les  males  herbes, hem  arreglat  la tanca de l’hort, hem afegit adob a la terra de l’hort,...

1 2

13Un cop l’hort ja estava llest, els alumnes de la classe de l’Hoquei, han plantat enciams, coliflors, cebes, carxofes i porros.

4 3

Les vam plantar en files i, a cada fila vam posar 6 planters, tots de la mateixa verdura. De les carxofes només vam plantar 3 perquè ocupen molt més espai.

Després de plantar-les, amb cura, les vam regar una per una.

untitled

I, finalment, vam fer uns cartellets ben macos amb el nom de cada planta i una imatge.

Classe del Beisbol