L’ús del paper a la nostra escola

Nosaltres, la classe del Beisbol, hem fet un estudi de l’ús del paper que es fa a les classes de l’escola.

Per saber-ho hem fet diverses coses. Primer, hem realitzat una enquesta  on preguntàvem: si llencen el paper a la paperera  blava, si utilitzen paper en brut i si utilitzen el paper a doble cara.  Aquesta enquesta la vam repartir a totes les classes de l’ escola i els vem deixar una setmana per respondre. Un cop recollida l’ enquesta, vem  valorar les respostes  i vem decidir fer una recollida de paper de totes les aules i vem fer el següent : un  dilluns vam buidar totes les papereres  i vam demanar a les mestres que no les buidessin en una setmana perquè nosaltres les recolliríem totes. Una vegada vam recollir totes les papereres, les vam examinar una per una, classificant el paper de la següent manera: paper cent par cent utilitzat o paper que encara es podria utilitzar com a paper en brut. Després , amb tota la informació recollida vam fer un mural on es veia clarament qui gastava més paper i menys paper a l’ Escola Lexia.

1

A part d’això també vam repartir un paper a totes les classes on  explicàvem en quina posició havien quedat i algun consell per millorar la seva actitud . A més a més, també hem realitzat un full informatiu on expliquem que fem amb el paper i també hem elaborat  cartells on posa paper brut perquè cada classe tingui un. 2

3

Amb tot això esperem ajudar a reduir el consum de paper i millorar el seu reciclatge. Continuarem informant...   Classes: Beisbol