• Slider 1

LEXIA SOCIAL

Benvolgudes famílies, Us informem que a partir d'aquest curs engeguem un nou projecte sota el nom de "Lexia Social". Com sabeu, l'Escola, sempre ha dut a terme activitats proactives envers la societat. A partir d'ara, s'establiràn de manera més formal en el nostra dia a dia. Cada curs, escollirem un projecte social sobre el qual anirem treballant. Aquest any, el seleccionat és "Amor en Acción", un menjador solidari que dona servei de menjador a persones en situació de risc social i sense sostre. Des del Centre,  treballarem diferents aspectes relacionats amb la tasca que realitzen i la situació dels seus usuaris, amb la intenció de transmetre valors útils en la formació dels vostres fills/filles. De cara a nadal es farà recaptació d'aliments.A partir de l'1 fins al 16 de desembre podreu portar allò que des "d'Amor en Acción" ens aconsellin. Us anirem informant de totes les activitats que realitzem via e-mail o a través del bloc. A continuació adjuntem l'enllaç perquè visioneu el projecte. Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració. Tot l'equip de l'Escola.