• Slider 1

Venta de Calendaris

A finals d’any, els i les alumnes de secundària, hem fet calendaris del 2014. calendari Ens han quedat xulíssims! Els hem elaborat com un colage, retallant i enganxant petits dibuixos fets per tots nosaltres. Així hem fet un full per a cada mes de l’any. I tots junts els hem posat dins d’un marc de cartolina. Hi hem posat uns imans perquè es puguin penjar a la nevera. calendari 2014 Hem venut aquests calendaris a totes les families de l’escola I també a la paradeta de Nadal. Hem rebut moltíssimes comandes! Els Diners recollits amb els calendaris ens serviran per avaratir les convivències de final de curs. Moltes gràcies a tots per la vostra col.laboració i que tingueu un bon 2014!!!