CARNESTOLTES 2.014

Aquest any hem dedicat la festa de Carnaval al còmic.  Qui no té a casa seva un còmic del Tintín, de l´Astèrix, del Massagran, del Garfield, de Mortadelo i Filemón, del Rompetechos, els còmics de Manga... Imagen 005 Imagen 012 Imagen 013 Imagen 011 Imagen 006 Imagen 007 Imagen 008 Imagen 009 Imagen 010

El nostre rei Carnestoltes, aquest any, és el conegut Tintín, el periodista belga més famós del món.  No hi ha ningú més valerós, llest, just i simpàtic que el nostre fenomenal amic Tintín.  El seu insaciable afany d´aventures l´ha dut, acompanyat sempre de l´inseparable Milú, a viure les més sorprenents històries travessant els cinc continents.  Al costat del rei Tintín hi ha, com no, els seus companys d´aventures: el capità Arxibald Haddock, capità de vaixell de la marina mercant, retirat ja fa temps al seu fantàstic castell del Molí.  És un vell llop de mar, una mica esquerp a primera vista, però que amaga, sota aquest aire endurit, una ànima senzilla com la d´un infant ingenu.

DSCF7857

No podien faltar els germans bessons Dupond i Dupont que presten els seus valuosos serveis com a policies.  Rostres, vestit i barret negres, amb els seus bastons, tot absolutament idèntic.  Tot, menys un petit detall: el seu bigoti, obtús el de Dupond i afilat el de Dupont.

Imagen 001

Imagen 002

Imagen 004

Imagen 003

Cada migdia, a les tres de la tarda, Tintín ens "parla" i ens diu el que hem de portar el dia següent fins el dijous que vindrem disfressats de qualsevol personatge de còmic.

Esperem passar una setmana fantàstica i molt divertida tot celebrant la festa de Carnaval amb els companys i mestres de l´escola.

Butlletí Informatiu

Calendari Escolar