Lligues esportives

Valorem l’esport com una eina molt afavoridora per treballar amb el nostra alumnat.

Apostem molt per l’esport com a una bona eina de treball per potenciar responsabilitat, l’autoestima i la capacitat crítica. També per treballar la tolerància a la frustració, fomentar l’autonomia i afavorir la cooperació i cohesió de grup.

Per aquest motiu, els alumnes de secundària participen en les lligues esportives de futbol i bàsquet organitzades pel CEEB en col·laboració amb els alumnes de CIATE Lèxia, en la qual també assisteixen altres escoles d’educació especial.

Aquestes lligues esportives es duen a terme al CEM Vila Olímpica i al poliesportiu la Mar Bella un cop al mes.

Els alumnes de secundària participen a les lligues esportives que organitzen el professorat de CIATE amb diferents escoles de Barcelona.

• Treballem els valors cívics de creixement personal i social. El respecte, la tolerància, l'actitud participativa i la cooperativa.
  • Reforcem els continguts i objectius treballats a l'àrea d'educació física.
  • Desenvolupem l'esperit crític . Treballem el que fa referència a la violència al món de l’esport (violència dins i fora del terreny de joc) i la importància de mantenir un comportament cívic (joc net, respecte, tolerància, etc.).

Lligues realitzades