• Slider 1

AMPA Escola Lèxia

Qui som

L'AMPA, està formada per tots els pares i mares de l'Escola Lexia, i estudis postobligatoris, CIATE I PFI.

Amb aquesta associació es pretén crear un espai on poder participar, promoure i col·laborar amb el projecte educatiu de l'escola, buscant en tot moment el benefici dels nostres fills i filles.

Què fem

Creem activitats per a recaptar fons, amb la finalitat de la millora dels nostres fills i filles a l'escola. Participem també en el consell escolar per tal de canalitzar les iniciatives i suggeriments dels pares i mares, i així maximitzar l'efectivitat de l'escola i potenciar el seu projecte.

Darreres accions:

• Gràcies al premi de la loteria de Nadal de 2018, s'ha instal·lat l'A/C en el menjador.
  • S'ha donat suport a que cada classe tingui 1 Ipad.
  • S'ha donat suport econòmic al pagament de les colònies.

Com formar-ne part

Des de la secretaria de l'escola, et facilitaran el full de consentiment per poder rebre informació de l'AMPA.

Un cop a l'any es passa el càrrec de l'AMPA de 45€ en el mes de maig. En cas de no voler contribuir, agrairem que ens ho feu saber.

Calendari d'activitats

• Mercadillo d'uniformes.
  • Mercadillo Roda-Roda (bicis, patinets...).
  • Festa de la primavera.
  • Sant Jordi i recollida de llibres.
  • Xerrades i tallers.
  • Festa fi de curs.

Activitats en el curs 2020-2021

Descarrega el document d'activitats Activitats en el curs 2020-2021

Contacte

En cas d'urgència contacteu amb la Secretaria de l'escola.