• Slider 1

Altres Serveis de l'escola

Centre de recursos

En el nostre centre treballem conjuntament tots els professionals per crear material adequat i específic pels alumnes amb problemes d’aprenentatge tant de la nostra escola com per altres centres que en vulguin fer ús. Disposem de material adaptat, realitzem adaptacions curriculars segons les necessitats específiques de cada alumne. Tant el material educatiu com els recursos professionals de l’escola poden ser utilitzats per escoles d’educació ordinària que tinguin algun alumne amb necessitats educatives especials.

Vinculació amb Institucions Socio-sanitàries

Convivències

A cada curs escolar realitzem una sortida de tres dies per fer convivències. Cada curs canviem la casa de colònies intentant ampliar, d'aquesta manera, els diferents temes a conèixer i donant més cabuda als interessos dels nens. Així realitzem Activitats de mar Activitats de muntanya Esports d'aventura Elaboració d'aliments Animals de granja.

Alumnes en Pràctiques

L’escola Lèxia és centre col·laborador en pràctiques d’alumnes que cursen estudis i es formen en magisteri, magisteri d’educació física, fisioteràpia, logopèdia i psicologia. Magisteri i MEF. Universitat Ramon LLull – Blanquerna- Universitat de Fisioteràpia Gimbernat Universitat Autònoma

Assessorament i suport a pares

Cuina pròpia

Elaboració casolana, dieta equilibrada i variada. Amb opció de menú de règim i dietes especials.

Menjador

L'escola disposa de menjador amb opció de servei diari o ocasional. Es treballen els hàbits correctes a l'hora de menjar per part dels professors-tutors, els hàbits d'higiene i sociabilitat. S'emfatitza la conscienciació d'una correcta alimentació variada i equilibrada. També disposem de monitors de menjador per donar suport.

Piscina

Es realitza l’activitat voluntària de piscina dins l’horari lectiu en les instal·lacions esportives d’Hospitalet Nord i Poliesportiu Rocafort.

Respirs de cap de setmana

Servei d'acollida