• Slider 1

Logòpedies

L’escola ofereix el servei de logopèdia a tots aquells alumnes que ho requereixen en funció de les seves necessitats: en modalitat individual o en petit grup.

La freqüència de les sessions es valora en funció de les necessitats individuals de cada alumne, tot i que la pauta general és de dues per setmana.

La funció de les sessions de logopèdia és proporcionar als alumnes eines per desenvolupar les seves competències comunicatives, el procès d’aprenentatge de la lectura i l’escriptura i l’estructuració del pensament.