EMBOLCALLS

El dia 13 de febrer, els alumnes de classe de l’Handbol, es van encarregar de repartir els embolcalls reutilitzables a aquells alumnes i mestres de l’escola que participen dins la campanya de l’Ajuntament Embolcalls+Sostenibles.la foto (8)Conjuntament amb els embolcalls es distribuïa una circular on s’explica la finalitat del projecte, se’ls hi feia una explicació de com fer ús i també se’ls feia signar una carta de compromís, per deixar reflectit que des d’aquest moment es comprometien a fer-ne ús d’aquest embolcall i deixar de utilitzar embolcalls d’un sol ús.

lll la foto (3) la foto (10) la foto (12) la foto (13)

la foto (1) la foto (5) la foto (7) la foto (9)

Benvolgudes famílies,

L’escola Lèxia participa en el projecte E + S(Embolcalls + Sostenibles/Esmorzars + Saludables).

• Aquest projecte té com a objectiu fomentar, als centres educatius, la reducció dels envasos utilitzats als esmorzars a partir d'un pla de prevenció d’embolcalls.

Per aquest motiu, des de l’escola repartim als nostres alumnes embolcalls reutilitzables.  Amb la finalitat de reduir els envasos d’un sol ús ( film, paper alumini,...) i substituir-los per embolcalls reutilitzables.

Per aconseguir aquest nou repte, és molt important no només la col·laboració de l’alumnat sinó també de les seves famílies, per això demanem la vostra participació i implicació, ja que tots junts ho aconseguirem!

Esperem que entre tots ho aconseguim i animem a tothom a participar-hi!!!!!