Activitats Autonomia

Un cop adquirides les habilitats bàsiques per la vida quotidiana que es treballen a Primària, a Secundària comencem el treball d’autonomia relacionat a la seva integració amb l’entorn, fent molta incidència amb les correctes habilitats socials.

El treball és molt ampli però se centra a donar les pautes necessàries per adquirir el vocabulari i actuacions adequades a les diferents situacions.

Alguns dels aspectes que donem més prioritat són:

• El coneixement i utilització del Transport Públic. Fem molta incidència en la utilització adequada i correcta del Metro.
  • Es realitzen diferents tipus de compres on s’han d’utilitzar tots els mecanismes correctes per aconseguir l’adquisició del que volem.
  • Es donen les pautes correctes per realitzar i rebre trucades de telèfon de caràcter formal.