• Slider 1

Reeducacions

Per realitzar satisfactòriament un aprenentatge és necessari que tots els factors que hi intervenen (lingüístics, perceptius, psicomotrius) hagin assolit la maduresa adequada. En els nostres alumnes, sovint alguns d'aquests factors necessiten ser estimulats de forma individualitzada per tal d'arribar amb més precisió a les necessitats concretes de cada un d'ells. Per això treballem a nivell reeducatiu:

• La percepció auditiva a través de l'agudesa, decodificació i memòria auditiva.
  • La percepció visual a través de la discriminació de mides, formes i posicions d'objectes, diferenciació figura-fons, coordinació visual, agudesa i memòria visual.
  • Coordinació visomotora i grafomotricitat.
  • Estructuració espacial.
  • Esquema corporal i lateralitat.
  • Estructuració temporal.
  • Atenció i concentració.
  • Funcions analítico-sintètiques.