Telèfon Escola Lexia934170739 | Mapa Escola LexiaC/Gomis 102-104 (08023 - Barcelona) | Email Escola LexiaEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Blog de la Escuela Lexia

Canço L9

La classe L9 durant l'estona de música hem creat la nostra pròpia cançó amb una aplicació. I hem decidit muntar un súper videoclip.

Ens hem sentit com uns artistes famosos.

Superordinador

El superordinador d'IBM que accelera la recerca del Covid-19

Les classes de la L3 i L4 visitem Barcelona Supercomputing.

Aquí hem pogut veure la supercomputadora "Marenostrum5" i a través d'activitats vivencials ens han explicat 3 de les seves grans funcions: programar, fer simulacres i analitzar les dades recollides.
Ha estat molt interessant!

Recull d'Activitats de la Tasketa, Mes de Juny

"Pans creatiu: Elaborem la nostra pizza"

A l'aula treballem l'alimentació saludable i hem aprofitat per anar a l'obrador del Daniel que ens ha ensenyat a preparar una pizza Margarita. Cadascú de nosaltres ha fet la seva pròpia pizza seguint les indicacions  i instruccions del mestre forner.

Espectacle " Vols Viatjar amb mi"
El grup de la Tasketa, hem anat a veure l'espectacle "Vols viatjar amb mi". A l'aula prèviament hem treballat la música clàssica i els musicals de pel·lícules. Ens ha agradat moltíssim, hem ballat i cantat tots junts cançons que ja eren conegudes per nosaltres.

Espectacle Teranga
El grup de la Tasketa hem anat al CaixaForum per veure l'espectacle Teranga, de música africana. A l'aula hem continuat treballant amb el cos la percussió i el ritme. H estat molt divertit!!!

"Ens convidem i esmorzem creps"

El grup de la Tasketa, ens hem convidat a creps per esmorzar. Nosaltres som els responsables de fer tots els preparatius previs, la reserva del local, l'autonomia per arribar al nostre destí,..  i un cop allà també ens encarreguem de pagar, demanar, socialitzar entre nosaltres...
  "Taller: Artefactes i 1000 tentacles"
El grup de la Tasketa hem realitzat el taller "d'artefactes 1000 tentacles". Hem fet de constructors experimentant amb teles, colors, formes i amb sortidors d'aire hem treballat el moviment.

Scaperoom L3

escape room Barcelona El metro

Els alumnes de la classe L3 hem preparat i organtizat un scaperoom relacionat amb el centre d'interès: El metro.

Els diferents grups de la secundària han realitzat diferents proves per tal de descobrir i poder respondre una sèrie de preguntes i així aconseguir diferents peces de puzzle.
Un cop superades totes les proves i obtingudes les peces podem dir SCAPEROOM SUPERAT!

Ultima Sessió de Projecte Vozes

Moltes gràcies als professionals Ismael i Paula per acompanyar-nos en l’aprenentatge musical i fer-nos gaudir de l’expressió corporal.

Navegando acepta su uso. Saber más