Telèfon Escola Lexia934170739 | Mapa Escola LexiaC/Gomis 102-104 (08023 - Barcelona) | Email Escola LexiaEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Blog de la Escuela Lexia

Sortida Jardins Via Amèlia Grup Tasketa

Jardines de Vil·la Amèlia | Web de Barcelona

El grup de la Tasketa hem anat a visitar els jardins de Vila Amèlia. Com sempre un de nosaltres ha fet de guia, per arribar als jardins de Pedralbes. Així treballem l'autonomia, ens orientem i aprenem a mouren's per Barcelona amb transport públic

Un cop hem arribat als jardins, hem realitzat una visita guiada. Hem recordat i aprés conceptes nous sobre la flora de l'entorn. Els tipus d'arbres, els colors de la natura a l'hivern, les diferents formes de fulles i característiques, consciènciació sobre la cura dels espais naturals i medi ambient,..

Ha estat una visita molt pràctica, diverida i interessant.

Navegando acepta su uso. Saber más

Acepto