Telèfon Escola Lexia934170739 | Mapa Escola LexiaC/Gomis 102-104 (08023 - Barcelona) | Email Escola LexiaEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Blog de la Escuela Lexia

Filtre d'Aigua Cassolà

Filtre d'aigua casolà - El Culturista

A la classe de ciències naturals hem fet un filtre d'aigua casolà.

Per fer-ho hem utilitzat els següents materials : ampolla de plàstic, cotó, grava, sorra grossa, sorra fina, colador i got de vidre.

El procediment que hem seguit ha estat col·locar els materials en ordre dins l'ampolla. L’ordre ha estat al següent: cotó, sorra fina, sorra grossa i grava. Un cop preparat, hem tirat aigua bruta i hem deixat reposar uns 15-30 minuts. Transcorregut aquest temps, hem obert el tap de l'ampolla i hem observat com sortia l'aigua.

Mireu, mireu!

Navegando acepta su uso. Saber más

Acepto