Goalball

Les classes del Mercat de Sant Antoni i del Mercat de Santa Catarina vem anar a jugar a Goalball a La Mar Bella. El Goalball és un esport per a persones cegues. S’hi juga amb grups de 3 persones, i sense visió perquè ens posem una antifaç. Es juga de genolls, a terra. La pilota que es fa servir és de goma i té picarols a dins. Els diferents jugadors estem allunyats i quan ens tiren la pilota, hem d’estar molt atents i llençar-nos per parar-la. Després tornar-la a tirar per fer intentar fer gol. Cal molt silenci per poder jugar. la foto(10) la foto(11) la foto(12) la foto(13) la foto(14) Vem jugar partits curts, de 5 minuts. Vem fer un petit torneig amb l’Escola Nen Deu i amb alumnes de Ciate de la nostra escola. I els de l’Escola Lèxia vem acabar guanyant. Ens ho vem passar molt bé.