Adrià i Jonathan activitats per a gent gran

Els dos monitors de Lexia Ciate van els dimecres al parc de la Creueta Coll, districte de Gràcia, realitzen un projecte que consisteix en fer activitats per a gent gran de 10 a 11 hores durant dos mesos, varen començar al 20 de Gener. Òbviament no fan activitats d’alta intensitat perquè són gent gran amb una certa edat i som conscients de les seves limitacions, per lo tant ells dirigeixen les sessions i nosaltres alumnes estem d’ajudants i serveixen les nostres propostes. Les activitats són fer circuits de calentament de exercicis de braços, cames i córrer, fer passades amb la pilota, intentar encertar amb aquesta dins el cercle. També hi han unes màquines per penjar-se, fer estiraments, moviments de cadera etc. Jo estic disposat a col•laborar amb ells ja que ho veig enriquidor per a nosaltres i ells amb una bona connexió per facilitar les activitats i tots anar a una. Penso que és una bona pràctica per anar adquirint experiència i les activitats dels cercles, etc... ho fan amb el material de Lexia. unnamed unnamed (5) unnamed (4) unnamed (2) unnamed (1)