Sortida a la Fàbrica de Xocolata Simón Coll

El passat dia 22 d’octubre, el grup de PQPI vam anar a Sant Sadurní d’Anoia a les Xocolates Simón Coll.

6571_simon_coll

A les 9:20 vem agafar un tren directe a Sant Sadurní, un cop vem arribar per tot el poble tot de cartells ens indicaven el camí que havíem de seguir per arribar al nostre destí! Les Xocolates Simón Coll. On ens va estar gaire difícil, ja que hi ha haver un moment que la olor a xocolata invaía tot el poble, i només ensumant arribaríem a la fàbrica. Allà ens hi esperava una monitora molt agradable que es deia Mònica. Ens van passar un vídeo explicatiu en una sala xulisima, entre altres coses, se’ns informava de l’origen del cacau i de la fàbrica familiar Simón Coll, amb l’actual, ja són vuit generacions!!!

fabrica

Després de conèixer moltissimes curiositats, agafar el fruït del cacau...ens van deixar tastar 3 tipus de xocolata: Blanca, amb llet i negra. Aquestes les tastàvem sempre amb els ulls tancats i en petites porcions, per treuren el màxim profit d’aquest dolç. També ens van explicar com feien cada tipus, i perquè la xocolata blanca és la més calòrica. Les xocolates Simón Coll també tenen la marca Ametller, ens va sorprendre molt com presenten les seves xocolatines, en petites porcions, en diferents formes i caixetes modernistes. Un cop acabada l’exposició, ens van agraïr la nostra visita i el nostre comportament amb un conill de xocolata per menjar-nos-el a la classe!!!!

Després vem dinar a la plaça de la vil.la i tornant cap a l’estació vem veure un munt de caves. Ens ho vem passar d’allò més bé, La Mònica tenia tota la raó, Sant Sadurní d’Anoia, és el poble de la felicitat, i no només per la xocolata i el cava.