Lliga de bàsquet a la Mar Bella

El passat dimarts 10 d’octubre va tenir lloc la primera sessió del campionat de bàsquet a la Mar Bella, que organitzen els nostres companys i companyes de Ciate. És la primera d’un conjunt de trobades en les que practiquem esport, fem amics i ho passem fantàsticament bé!

A la vegada, observem com els aspirants a monitor que es formen a Ciate treballen de valent: gestionen pistes i vestidors, lideren els equips i els ajuden amb l’escalfament  i els canvis en el partit, arbitren, fan de taula, controlen el temps... i ho fan amb una implicació total.

Hi participem dos grups de secundària(La classe del Moma i la del Guggenheim)  i el PFI inicial. Tres magnífics equips de bàsquet que de ben segur progressarem  al llarg dels curs i obtindrem bons resultats i gran satisfacció.

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya