LEXIA SOLIDÀRIA 2017-2018

Aquest curs a l’escola Lexia volem donar el nostre suport a la tercera edat i per això dedicarem el projecte de  Lexia solidària als avis i àvies de la residencia geriàtrica Batlle de Barcelona.

Els nostres companys de Ciate, ja realitzen les pràctiques de la modalitat formativa d’activitats físiques de lleure per a la gent gran, en diversos centres culturals, de lleure i residencials que treballen amb aquest col·lectiu.

És arrel d’aquesta col·laboració que ens hem adonat del bon vincle que s’estableix entre el nostre alumnat i les persones grans. També hem agafat consciencia de la necessitat de companyia i atenció que precisen molts ancians i també de la gran saviesa que tenen per a compartir.

Així doncs, al llarg del curs,tenim previst anar a la residència a fer un munt d’activitats: des de regalar-los un concert de Nadal, a fer manualitats, passejar junts pel bon temps o fer partides de dòmino. Totes les propostes seran benvingudes.

Sense dubte, totes les activitats que sorgeixin seran un intercanvi molt interessant per a tots.

Aquest any farem GRANS amics i amigues!

old-age-360714 1920