Santa Cecília

Dimecres 22 de novembre vam celebrar a l’escola la festivitat de Santa Cecília, patrona de la música.

Per tal de festejar aquest dia, tot l’alumnat de l’escola va fer un intercanvi de cançons. Els estudiants de secundària van animar la primera hora del matí amb un ball i una cançó i, tot seguit, ho van fer els alumnes de primària. Després d’aquest primer acte, la música va sonar i... tots a ballar! Grans, mitjans i petits van poder compartir un matí ben divertit.

Celebrem Santa Cecília

Per la tarda, primària va ser convidada per l’escola Lleó XIII per a gaudir amb ells d’un espectacle instrumental ofert per alguns dels seus alumnes. Els hi va agradar molt veure tocar, ballar i cantar a nens de la seva mateixa edat.

Per altra banda, l’escola Sadako va oferir un concert per als alumnes de Secundària.

IMG 3620
IMG 3621
IMG 3624
IMG 3625
IMG 3626

Les noies i nois de l’escola Sadako ens han deixat bocabadats! Un grup d’alumnes voluntaris de secundària ens han interpretat diversos temes: amb violí, saxo, piano o cantant; com a solistes i en duet; música clàssica, barroca, pop i rap… Tots ells ho han fet amb una gran implicació i amor per la música.

Gràcies a aquestes col·laboracions, vam poder viure una diada de Santa Cecília ben complerta.