UNIVERS D’HISTÒRIES

Els grups de grans de la ESO hem realitzat un exercici de memòria oral, com autentiques etnòlogues i etnòlegs, gràcies a l’ajuda de les nostres àvies.

Un autocar ens ha recollit a la porta de l’escola i ens ha dut al Museu Etnològic de Barcelona. Allà, ens ha donat la benvinguda el seu director, i ja ens hem posat a treballar. Hem fet grups, de quatre alumnes i una àvia, i hem omplert una fitxa etnogràfica amb tot allò que ens explicava de quan era jove. Després li hem fet preguntes al voltant d’unes fotografies, i ens han gravat la conversa. Tot aquest material passarà a formar part de l’arxiu municipal  i estarà exposat en el propi museu. Si voleu saber més sobre el projecte, podeu fer un cop d’ull a les xarxes socials Instagram i Twitter¡@uhemorg

Hem fet historia de la mà de les seves protagonistes i alhora hem compartit un matí molt especial amb elles, les nostres estimadíssimes persones grans. Moltes gràcies àvies per ser sempre al costat dels vostres néts i nétes!

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya