ENTREVISTA A ÒSCAR VENDRELL

Aquest curs hem llegit el llibre “El club de la petanca” de l’autor Òscar Vendrell i ens ha agradat moltíssim. Té un final obert, molt intrigant i això ens ha provocat ganes de saber més... Així doncs hem fet un treball d’investigació i ens hem posat en contacte amb l’autor. L’Oscar Vendrell és un noi molt atent i simpàtic, i s’ha ofert per venir-nos a visitar a l’escola! Ha estat genial, hem estat conversant amb ell quasi dues hores. Hem pogut saber moltes coses sobre la seva feina com escriptor i sobre aquest llibre i altres més. Li hem fet una entrevista com déu mana i li hem demanat que ens dediqués el llibre. Ell ens ha respòs totes les preguntes d’una forma molt entenedora. I ens ha regalat dos llibres nous que acaba d’escriure!

Ens ho hem passat molt bé i hem après un munt de coses. Moltes gràcies Òscar.

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya