CELEBRACIÓ DELS 50 ANYS DE L'ESCOLA LEXIA

El passat 6 d'abril, vam assistir a l'acte de celebració de la fundació de l'Escola Lexia, fa 50 anys a la sala d'actes de l'ajuntament de Gràcia.

La taula rodona, va estar presidida pel director de l'escola, el Sr. Júlio de Planas Ausás, i convidats a la taula rodona el Dr. Jordi Folch Soler (metge psiquiatra infanto-juvenil), Immaculada Vilaseca i Remei Gomis (mestres de llarga trajectòria a l'escola) i Núria Lacruz (psicòloga de l'escola). Es va fer referència al recorregut educatiu del centre des de els seus inicis fins a l'actualitat.

Va ser una jornada oberta a families d'alumnes i antics alumnes, escoles de Barcelona, Eap, professionals del centre i diferents organismes relacionats amb l'educació.

Imagen-001
Imagen-003