PROJECTE HÍPICA

Preparem la sortida sobre l'hípica prèviament a l'aula.
Alguns alumnes de classe que dominen el tema ens preparen una màster class. La Kristi, la Maria i la Mariona ens han explicat moltíssimes coses interessants que desconeixíem del món del cavall i d'aquest esport.
Ens han portat una ferradura, molts llibres curiosos i un dossier amb moltes fotografies. Ens ho han explicat molt bé i ens hi han respost a totes les preguntes i dubtes que teníem.
A partir de tot el material de llibres que han portat. Ens hem agrupat en petits equips per fer un treball de recerca. Que posteriorment tots els alumnes han exposat a la resta de companys, tot allò curiós que havien descobert!!

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya