Visita al Museu d'Història!!!

VISITA AL MUSEU D’HISTÒRIA DE BARCELONA

Som la classe de María Telkes i ahir dimarts 22 de gener vam anar al Museu d’Història de Barcelona per conèixer com vivien els romans.

Primer vam seure en rotllana i l’arqueòloga ens va explicar com eren les ciutats romanes: totes iguals i ben o ordenades, amb muralles, Forum, temples, tavernae, edificis per passar el temps lliure...

Després vam anar a anar a veure com era Barcino, la ciutat de Barcelona fa 2000 anys.

També vam visitar dues Domus, que eren les cases dels Patricis, les famílies més riques.

Les domus eren cases molt grans, amb bonics mosaics a terra fets de pedretes de colors. A les parets hi havia pintures de decoració.

Va ser una sortida interessant perquè vam aprendre coses noves del romans i també vam practicar allò que havíem treballat a classe.

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya