Colònies al Parc Natural de la Garrotxa

Els alumnes de primera etapa, hem gaudit de tres dies amb contacte a la natura.

Dilluns ha estat un dia molt complert i ens ha fet molt bon dia! hem arribat perfectes al parc natural de la Garrotxa on ens han presentat els
Monitors, després d’esmorzar hem anat a visitar el volcà del Croscat, acompanyats del sol em fet una bona passejada per agafar gana. Després de dinar hem fet un altre excursió per la fageda d’en Jordà on els monitors ens han explicat un munt de coses interessants. Ja ben esgotats per  la tarda ens hem dirigit a la casa de colònies on ens hem instal·lat i directes a sopar!

Dimarts vam anar a dormir ben esgotats i hem descansat tota la nit genial! Ens hem llevat amb molta energia i després de ploure durant la nit el dia a començat amb una miqueta de solet!
Hem esmorzat llet amb colacao i cereals, torrades amb embotit, mantega, mermelada i també suc.
Pel matí hem començat fent una iniciació per ser índis, hem descobert la seva casa, els tipis, i com vivien i el que feien a dins. Després hem fet una manualitat amb fang.

Dimecres vam fer una passejada pels voltants de la casa on ens allotjavem, i vam observar el volcà del Croscat des de una altra perspectiva.

A l'arribar a l'escola ens esperaven amb una pancarta de benvinguda