Escola de la Justícia

ESCOLA DE LA JUSTÍCIA

Hem visitat l’escola de justícia que es troba al costat de la torre de Collserola.

En aquesta escola es formen els futurs jutges de tot l'estat espanyol. Hem visitat les seves instal·lacions,  les aules, la bibiloteca, l’auditori, la cafeteria on ens han convidat a esmorzar. Hem experimentat com funcionen i es realitzen el judicis en una sala que reprodueix amb exactitud els tribunals reals i ens hem posat una toga.

Ha estat una visita super interessant.

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya