Projecte Comerç amb Valors de PFI

El grup de PFI , de l'escola Lexia, ha creat conjuntament amb l'associació Coll Amunt, integrada pels diferents comerços i sectors empresarials del barri de Vallcarca-Creueta del Coll, un nou projecte anomenat "comerç amb valors".

L'objectiu del projecte és saber com funcionen els diferents negocis i quins àmbits i entorns d'empresa existeixen. Coneixent de primera mà les diferents persones que hi treballen i quines són les seves tasques i funcions.

Una primera presa de contacte important perquè puguin anar-se fent un mapa mental de les sortides laborals i una oportunitat per poder fer pràctiques en diferents àmbits.

Com a futures propostes, seguint amb la iniciativa engegada amb l'associació de comerciants, tenim la intenció de col·laborar conjuntament per portar a terme tasques que fomentin la autonomia, l'aprenentatge, la iniciativa, el creixement personal i maduració.

Estem molt satisfets de formar part d'aquest projecte. On els nostres alumnes participen de situacions reals d'ajuda mutua en l'entorn social i laboral del barri.

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya