Competició Bàsquet

bàsquet | Institut Escola Santa Anna

Ja hem tornat a competir amb el nostre equip de Bàsquet d'aquest curs. Està format pels alumnes de l'aula de la Línia 1- Vermella: David, Pol, Roger, Helen, Laura, Anna i Stefano. Juntament amb tres alumnes de PFI que són: Miquel, Sete i Sasha.
Tornem a entrenar els divendres al matí i participem a la competició que organitzen els nostres companys de Ciate a la Marbella.
Dimarts 3 d'Octubre vam començar el primer partit. Vam fer un gran treball d'equip amb la recompensa d'una merescuda victôria.
Seguirem endavant amb aquesta oportunitat de tenir cura del nostre cos i ment mentre treballem les habilitats socials com a grup.