Sortida Jardins Via Amèlia Grup Tasketa

Jardines de Vil·la Amèlia | Web de Barcelona

El grup de la Tasketa hem anat a visitar els jardins de Vila Amèlia. Com sempre un de nosaltres ha fet de guia, per arribar als jardins de Pedralbes. Així treballem l'autonomia, ens orientem i aprenem a mouren's per Barcelona amb transport públic

Un cop hem arribat als jardins, hem realitzat una visita guiada. Hem recordat i aprés conceptes nous sobre la flora de l'entorn. Els tipus d'arbres, els colors de la natura a l'hivern, les diferents formes de fulles i característiques, consciènciació sobre la cura dels espais naturals i medi ambient,..

Ha estat una visita molt pràctica, diverida i interessant.