Formació professorat de l'escola

ENSENYAR PER APRENDRE: EXPERIÈNCIES D´ÉXIT

Hem assistit, com cada any, a la jornada d'actualització i divulgació de TDAH per conèixer els darrers resultats en diagnòstic i tractament. Els ponents: Dr. Miquel Casas, Catedràtic de psiquiatria de la UAB i Cap del Servei de psiquiatria de la Vall d´Hebron. Sra. Maite Ferrín, Investigadora honoraria de l´Institut de Psiquiatria de Londres. Sra. Isa Vargas, Psicóloga infanto-juvenil i coordinadora de la Unitat Clínica infanto-juvenil de la Fundació Adana. Sr. Javier Rogla, Director General de "Empieza Por Educar"/ Escola Per l´Èxit (ExE) Sra. Marta Lladó, Psicòloga infanto-juvenil, co-fundadora de TEAyudo. Sra. Laia Salat, Psicòloga i Terapeuta familiar de la Fundació Adana. L´acte organitzat per la Fundació Adana, dissabte 8 de novembre a l´Auditori del Espai Cultural CosmoCaixa. Trobareu més informació a: www.adanajornadas.org Hem assistit, com cada any, a la jornada d´actualització i divulgació de TDAH per conèixer els darrers resultats en diagnòstic i tractament. Els ponents: Dr. Miquel Casas, Catedràtic de psiquiatria de la UAB i Cap del Servei de psiquiatria de la Vall d´Hebron. Sra. Maite Ferrín, Investigadora honoraria de l´Institut de Psiquiatria de Londres. Sra. Isa Vargas, Psicóloga infanto-juvenil i coordinadora de la Unitat Clínica infanto-juvenil de la Fundació Adana. Sr. Javier Rogla, Director General de "Empieza Por Educar"/ Escola Per l´Èxit (ExE) Sra. Marta Lladó, Psicòloga infanto-juvenil, co-fundadora de TEAyudo. Sra. Laia Salat, Psicòloga i Terapeuta familiar de la Fundació Adana. L´acte organitzat per la Fundació Adana, dissabte 8 de novembre a l´Auditori del Espai Cultural CosmoCaixa. Trobareu més informació a: www.adanajornadas.org foto_noticia_gd_(2)