Ens concienciem amb el reciclatge del paper

La classe del Bàsquet participa amb la recollida solidària de taps per ajudar a un nen malalt que necessita molts diners per rebre el tractament adequat.

Hem realitzat un mural per tal de memoritzar on es llencen les restes que es poden reciclar en els diferents tipus de contenidors. Per aprofundir en aquest aspecte també vam fer la visita, juntament amb el grup del Hoquei, al Punt Verd de Sagrada Família.

Aquest any des del Projecte que Agenda 21 ens ha proposat, s’havia d’insistir en la conscienciació del reciclatge de paper.

Per tal d’ajudar  que els companys de l’escola es facin més conscient estem fabricant la mascota del paper de l’escola. Serà el “Míster Carton Paper”. Ens donarà uns eslògan que ens recordi la necessitat de reciclar el paper i cartró.  Tal com l’haguem acabat farem una foto i us el presentarem.

Imagen 024