PLANTACIÓ D’EMBOLCALLS

Els nois i noies de la classe del Hoquei a agenda 21 han fet un experiment per a comprovar com són de contaminants els embolcalls que utilitzem per als esmorzars.

Amb tres mitges garrafes reutilitzades han plantat un tovalló de paper, un tros de paper d’alumini i a l’últim, un bric de suc.

la foto 1 la foto 2

Després han repetit el mateix però amb pots de vidre amb aigua.

la foto 3

Ara només cal esperar una setmana i anant fent la observació. Quin de tots es degradarà amb el temps? Quin es quedarà igual?

Ells ja tenen les seves sospites. Saben que el paper d’alumini és molt contaminant i per aquest motiu l’escola Lexia participa en el projecte d’E+S (embolcalls més sostenibles) per a reduir el consum d’aquest material tan perjudicial per al medi ambient.