PREGÓ DE CARNESTOLTES

Com cada any, el Carnestoltes de l'escola ha fet el pregó , això és el que ens ha dit: Dilluns 1 de febrer   descarga Bona tarda, amics de Lèxia. Aquest any de nou el Carnaval comencem. Prepareu-vos pel que us demanaré, Però primer mireu-me atentament. Sabeu qui sóc? Ara qui us parla és la Mare Natura, Tingueu molta cura, Cuideu-la i respecteu-la. Però com que enguany Volem passar-ho molt bédescarga (1) Per demà us demanaré Que al cap algun producte del camp us poseu, Tant se val si és una fruita o bé una hortalissa voleu. A veure si trobaré pomes, plàtans, taronges o mandarines, Potser algun kiwi hi haurà i sinó Mongetes, pastanagues o vés a saber. Algun producte de l’hort trobareu I al cap us el posareu.images (1) Bé, penseu-hi i no us oblideu Que aquí dimarts us espero. Podeu cantar i ballar, Però aquí demà heu de tornar!

Butlletí Informatiu

Calendari Escolar