Telèfon Escola Lexia934170739 | Mapa Escola LexiaC/Gomis 102-104 (08023 - Barcelona) | Email Escola LexiaEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Blog de la Escuela Lexia

Jocs de Llenguatge

JUST ONE: VOCABULARIO Y COOPERACIÓN ⋆ Blog de Rayuelainfancia

Últim dijous d'aquest trimestre i última tarda de jocs de llenguatge a l'aula.

Per posar punt i final a aquestes sessions, avui hem escollit el joc de "JUST ONE".
Aquest joc consisteix en endevinar la paraula misteriosa a través de les pistes (una paraula ) que anotin els companys a la seva pissarreta. Però, cura, que aquelles pistes que coincideixin seran eliminades! Així que hem de ser molt hàbils i pensar paraules diverses per evitar coincidir i que la nostra pista no sigui eliminada!
Us el recomanem. És joc entretingut i que et fa ballar el cap!

Navegando acepta su uso. Saber más