Telèfon Escola Lexia934170739 | Mapa Escola LexiaC/Gomis 102-104 (08023 - Barcelona) | Email Escola LexiaEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Blog de la Escuela Lexia

Visita al Rebost Solidari

Rebost Solidari - Gràcia participa

El dia 17/1/24 els alumnes de la L3 i de la L4 vam anar de sortida al Rebost Solidari de Gràcia!

Perquè?
A classe, a l'assignatura d'hort i sostenibilitat, estem treballant les ODS (Objectiu de Desenvolupament Sostenible), concretament la ODS 1 "fi de la pobresa". I com a individus ens ha nascut la necessitat de saber més. Per això vam anar al Rebost Solidari, un "economat"  que atén a famílies en risc de pobresa derivades de serveis socials. Durant la sortida,  ens van explicar com s'organitzaven, com funcionava, a quantes famílies atenen,...

Realment ha estat una activitat molt enriquidora, que com a col·lectiu ens ha ajudat a prendre consciència de les dificultats que tenen moltes persones i també de la importància d'actuar i col·laborar a través del voluntariat.

Us continuarem informant, ja que això no acaba aquí! Arrel de la sortida i tot el que hem tractat a l'aula, hem tingut una idea i aviat us la farem saber ja que us necessitem!

Navegando acepta su uso. Saber más