SORTIDA TALLER DE MONES DE PASQUA

TIROTELLA – LES QUINGLES DE CALDERS 1 d’Abril del 2014 La classe Llevant, Garbí, Tramuntana i Xaloc, vam anar fer un Taller de Mones de Pasqua a les Quingles de Calders, amb diferents activitats que ens van preparar el grup Tirotella.CIMG6319 Quan vam arribar ens vam trobar amb un pastisser amb bigoti i amb unes galtes ben vermelles, en Luigi, que ens va ensenyar com fer la Mona de Pasqua. També vam decorar la nostra capsa per guardar-la, i realitzar diferents activitats per ser com el Luigi, un gran pastisser. Vam haver de buscar plomes i pollets, i ens van pintar la cara amb un bigoti i unes galtes ben vermelles.CIMG6341 Per fer la Mona, vam ficar melmelada de maduixa al mig del pa de pessic, per sobre xocolata, i per decorar-la uns “lacasitos”, unes llaminadures, dues plomes i un pollet. Ens va quedar una Mona boníssima per compartir amb els nostres pares.CIMG6354 Abans de dinar, en Luigi ens va ensenyar els diferents animals que tenien a la casa. Vam donar menjar als galls, a les gallines, a la burra Enriqueta, i vam veure ànecs, ovelles, i conills, i un de recent nascut! Ens ho vam passar molt bé!