Anem al cosmocaixa

Els alumnes de la classe del museu Louvre i de la Galeria Ufizzi durant aquest trimestre a l’assignatura de ciències naturals hem treballat el sistema nerviós.

Per aquest motiu, hem anat a fer una visita guiada al Cosmocaixa anomenada “De la neurona a la intel·ligència”, on ens han parlat de les parts de la neurona, del seu funcionament, de Ramon i Cajal... Tot això ja ho sabíem!! I ens ha encantat adonar-nos de tot el que hem après i poder participar tan activament!

Durant aquest visita també ens han explicat els diferents tipus d’intel·ligència i hem pogut veure exemples clars! A més a més, hem pogut observar diferents tipus d’encèfals! Tot plegat ha estat Genial!

Aquest contingut està protegit. Si us plau, introdueixi la seva contrasenya